Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

Reclamație internă

Stimați utilizatori, dacă doriți să depuneți o reclamație în vederea unor iregularități privind expedierea sau primirea trimiterii Dvs poștale pe teritoriul Republicii Moldova, completați și expediați-ne blancul reclamației interne prezentate mai jos.
 
Î.S. „Poșta Moldovei” recepționează, examinează și soluționează reclamațiile interne în conformitate cu "Legea comunicaţiilor poştale nr. 36" din 17.03.2016 și cu "Legea cu privire la petiționare nr. 190-XIII" din 19.07.94.
 
Termenul de examinare a reclamației interne durează 30 de zile din momentul înregistrării acesteia și poate fi prelungit cu cel mult 30 de zile lucrătoare.
 
Important: pentru completarea blancului reclamației interne veți avea nevoie de numărul trimiterii, compus din 14 caractere, care începe cu marcajul "Dși finalizează cu unul dintre marcajele "RR", "CC" ,"AS" sau "AR".
 
 
Note: 
  • Î.S. „Poșta Moldovei” respectă securitatea informației furnizate de către client, cât și a datelor cu caracter personal;
  • utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru datele prezentate;
  • în cazul în care datele expedierii se vor dovedi a fi greșite sau false, furnizarea informației solicitate va deveni imposibilă;
  • câmpurile blancului petiționar marcate cu steluță (*) sunt obligatorii.
 
 
Introduceți 14 caractere ale numărului trimiterii
gr
Mențiuni speciale
MDL
MDL
Data și locul depunerii trimiterii
MDL
Expeditor
Destinatar
18 + 0 =
Introduceți rezultatul în câmpul de mai sus