Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

pauză: 12:00 - 13:00

Reclamație internațională

Stimați utilizatori, dacă doriți să depuneți o reclamație în vederea unor iregularități privind expedierea trimiterii Dvs poștale în afara teritoriului Republicii Moldova, completați și expediați-ne blancul reclamației internaționale prezentate mai jos.
 
Î.S. „Poșta Moldovei” recepționează, examinează și soluționează reclamațiile internaționale în conformitate cu "Legea comunicaţiilor poştale nr. 36" din 17.03.2016 și "Legea cu privire la petiționare nr. 190-XIII" din 19.07.94 și actele normative ale Uniunii Poștale Universale.
 
Reclamațiile internaționale necesită coordonarea cu o administrație poștală străină și solicită mai mult timp pentru investigare, de aceea acestea se examinează în termen de până la 90 de zile lucrătoare de la data înregistrării, iar în termen de 30 de zile lucrătoare, reclamantului îi va fi expediat un răspuns prin care va fi informat despre măsurile întreprinse în vederea soluționării reclamației depuse.
 
Important: pentru completarea blancului reclamației internaționale veți avea nevoie de numărul trimiterii, compus din 13 caractere, care începe cu unul dintre marcajele "E", "C", H", "R", "Vși finalizează cu marcajul "MD".
 
 
Note: 
  • Î.S. „Poșta Moldovei” respectă securitatea informației furnizate de către client, cât și a datelor cu caracter personal;
  • utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru datele prezentate;
  • în cazul în care datele expedierii se vor dovedi a fi greșite sau false, furnizarea informației solicitate va deveni imposibilă;
  • câmpurile blancului petiționar marcate cu steluță (*) sunt obligatorii.
 
 

 

Introduceți 13 caractere ale numărului trimiterii
gr
Mențiuni speciale
MDL
MDL
Data și locul depunerii trimiterii
Expeditor
Destinatar
MDL
Introduceți valoarea conținutului trimiterii estimată de expeditor
5 + 12 =
Introduceți rezultatul în câmpul de mai sus