Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

Încă un oficiu poștal pentru comoditatea clienților

7 Iulie 2017
Pornind de la grija pentru clienții săi și de la necesitatea de a presta servicii poștale de calitate, Î.S. ”Poșta Moldovei” și-a stabilit prin planul de dezvoltare al întreprinderii obiectivul de a asigura condiții bune pentru desfășurarea activității angajaților săi și deservirea calitativă a clienților.

Astăzi, 7 Iulie 2017, după o reparație „la cheie”, își începe activitatea oficiul poștal MD-4914 din satul Cajba, raionul Glodeni. 
 
La fel ca și alte oficii poștale, acesta a fost dotat cu tehnică de calcul modernă, în conformitate cu necesitățile populației și cu ultimele tendințe de design. Noua reprezentanță poștală va presta următoarele servicii: plata pensiilor, subvenţiilor, îndemnizaţiilor, transferuri bănești, recepţionarea plăţilor de la populaţie, etc. În acest sens, oficiul poștal va asigura accesibilitatea și continuitatea serviciilor poștale.
 
Prezent la eveniment, domnul Serghei Nastas, director general al Î.S.”Poșta Moldovei”, a menționat: „Ne-am concentrat atenţia asupra inovaţiei, pentru a oferi servicii şi produse care corespund necesităţilor clienţilor de azi. Astfel, deschiderea oficiului poștal în localitatea Cajba este o nouă performanță de care ne bucurăm enorm.” 
 
De asemenea, directorul Centrului de poștă Glodeni, domnul Vasile Guţu a precizat importanța Î.S.„ Poșta Moldovei” și abilitatea acesteia de a se implica în noi proiecte profitabile în scopul dezvoltării serviciilor și ridicarea acestora la un nivel avansat.
În continuare, dna Alina Vorona, șef OP Cajba, a adus mulțumiri în adresa administrației: „Deschiderea acestui oficiu este o frumoasă provocare pentru noi. În acest sens, vom fi responsabili pentru lucrul pe care urmează să-l îndeplinim.”
 
Unul din principalele obiective ale Î.S. ”Poşta Moldovei" este asigurarea prestării serviciilor poştale de calitate, cu o cultură de deservire înaltă și la preţuri accesibile, acest fapt fiind posibil prin ridicarea nivelului de calificare şi profesionalism al salariaţilor, amenajarea şi modernizarea oficiilor poştale, dar și crearea condiţiilor de muncă în conformitate cu cerinţele standardelor internaţionale.