Informație de contact

SUPORT INFORMAȚIONAL

+373 22 270 044

program: de luni pînă vineri 08:00 - 17:00

Locuitorii din Bărboieni, Nisporeni vor fi deserviți comod și util în noul oficiu poștal

30 Noiembrie 2018
Serviciile poștale sunt acum și la dispoziția locuitorilor satului Bărboieni. Î.S. „Poșta Moldovei” continuă activ mondernizarea rețelei poștale în toată țara. Astăzi, 30 noiembrie, membrii administrației împreună cu echipa oficiului poștal și oaspeții din localitatea Bărboieni, Nisporeni au deschis larg ușile unui nou oficiu poștal. Noul sediu pune la dispoziția clienților o gamă largă de servicii pentru a facilita accesul tuturor persoanelor la soluții poștale de calitate.
 
Potrivit directorului general, Serghei Nastas, deschiderea oficiilor poștale este o prioritate pentru instituție și prevede totodată optimizarea serviciilor poștale. „În sfârșit am ajuns și în satul Bărboieni cu proiectul nostru desfășurat în toată țara. Felicit angajații care vor activa în acest oficiu și mulțumesc din suflet administrațiile publice locale și raionale pentru susținere, și, în special, un mare mulțumesc sătenilor pentru că sunt clienții noștri”!
 
Directorul a comunicat celor prezenți o noutate bună pentru angajații întreprinderii: „Începând cu luna decembrie toți angajații vor putea beneficia de majorări de salariu, în special cei care lucrează în sate. Este un succes al tuturor. Poștași, operatori, șefii oficiilor poștale, cartatori și însoțitori de poștă vor fi cei care se vor putea bucura de salariul majorat”.
 
La inaugurarea oficiului poștal a fost prezent și directorul Centrului de Poștă Nisporeni: „Actuala conducere a ”Poștei Moldovei” și-a asumat răspunderea pentru a urni din loc carul, fapt care părea a fi imposibil. Cu zece ani în urmă erau doar 230 de locuri computerizate, astăzi, doar în Nisporeni, sunt 40. Raionul Nisporeni datorită susținerii administrației se poate bucura de noi oficii poștale și vă spun un mulțumesc profund”, a adăugat Nicolae Drăgan.
 
Noul oficiu poștal a fost dotat cu echipament de calcul modern, astfel fiind asigurate toate condițiile necesare nu doar pentru desfășurarea activității angajaților, dar și pentru comoditatea clienților. În noul oficiu, echipa este la dispoziția clienților pentru a-i ajuta să beneficieze de serviciile poștale de care au nevoie. „Mulțumim tuturor celor care a contribuit la deschiderea oficiului poștal. E important să avem condiții bune de muncă pentru a deservi clienții”, a adăugat șefa oficiului poștal Lilia Cozari.
 
Pentru a crea acces ușor la serviciile poștale, ”Poșta Moldovei”continuă să extindă la nivel național proiectul de deschidere și renovare a oficiilor poștale, fapt ce permite să fim tot mai aproape de toți locuitorii Republicii Moldova.
 
În luna decembrie se planifică instalarea a încă zece oficii poștale de acest tip în toată țara.