Performance


 
Întreprinderea de Stat ”Poşta Moldovei", operator național în domeniul serviciilor poștale și furnizor al serviciului poştal universal se aliniază la strategiile Uniunii Poștale Universale şi îşi propune să ofere servicii performante în orice moment, tuturor utilizatorilor, pe întreg teritoriul țării, la prețuri accesibile şi standarde ridicate de calitate.
Politica întreprinderii în domeniul calităţii are la bază următoarele obiective:
sporirea continuă a calitălii serviciilor prestate, cunoaşterea şi satisfacerea necesităţilor clientilor;
extinderea spectrului de servicii prestate, implementarea serviciilor noi şi oferirea unui set de produse şi servicii complexe;
modernizarea proceselor operaționale bazate pe tehnologii informaționale şi eficientizarea serviciilor prestate;
respectarea cerințelor legale şi de reglementare în domeniul calității, respectarea normelor, standardelor naționale şi internaționale din domeniul poștal;
confirmarea statutului de prestator credibil şi performant pe piaţa de servicii poştale din Republica Moldova şi din afara prin competenţă profesională şi servicii de calitate;
dezvoltarea relaţillor reciproc avantajoase cu furnizorii, care vor corespunde cerinţelor şi necesităţilor întreprinderii, promovând principiul de transparenţă şi echitate;
menţinerea şi Imbunătăţirea continuă a Sistemului de Management al Calităţii bazat pe cerinţele standardului internaţional ISO 9001:2011prin stabilirea şi realizarea obiectivelor calității, analizelor periodice efectuate de management;
satisfacerea cerinţelor şi aşteptărilor angajaţilor incadraţi în activitatea intreprinderii, prin crearea condiţiilor optime de muncă şi colaborare, asigurarea posibilităţilor de creştere a bunăstării şi dezvoltării lor profesionale;
adaptarea continuă a politicii calităţii la aşteptările clienţilor atât pe plan intern, cât şi internațional, astfel încât orientarea către necesităţile clienţilor şi satisfacerea cerințelor să devină preocuparea întregului colectiv.
 
În scopul îndeplinirii obiectivelor trasate, toţi salariații sunt instruiți şi informaţi despre politica şi obiectivele cu privire la calitate, şi sunt conştienţi că doar prin efortul fiecăruia vom reuşi să le atingem.
Dorim să devenim cel mai de încredere prestator de servicii poştale prin: Devotament, Obiectivitate, Siguranţă şi Responsabilitate. Politica în domeniul calităţii este actualizată şi adaptată în dependenţă de scopul, misiunea şi viziunea Întreprinderii, precum și în funcție de cerințele clienților privind calitatea serviciilor.