Întrebări frecvente

Am primit un aviz/mesaj la telefon cu referire la o trimitere poștală, ce trebuie să întreprind  în continuare?

Cum ambalez corect o trimitere poștală?

Ce documente trebuie să prezint la ridicarea trimiterii poștale? Poate o altă persoană să ridice trimiterea mea?

Cum pot urmări traseul trimiterii poștale? A ajuns trimiterea poștală în oficiul de destinație?

Cum pot readresa o trimitere într-un alt oficiu poștal?

Cum închiriez o lădiță poștală?

De ce trimiterea mea a fost verificată/ reținută de către Serviciul Vamal? Cum trebuie să acționez mai departe?

Cum pot ridica trimiterile poștale de la Post-Terminal?

Cum pot face o comandă prin intermediul Serviciului Curier Rapid?

Care sunt condițiile de livrare și recepționare a trimiterilor contra ramburs?

Am expediat o trimitere contra-ramburs, dar nu mi-a fost restituită suma rambursată. Unde să mă adresez pentru a o primi?

Cum pot depune o petiție, reclamație sau plângere?

Mi-a fost expediat un transfer bănesc. Cum pot să-l primesc? Ce documente trebuie să prezint?

Cum primesc sau achit un credit în cadrul oficiului poștal?

Cum primesc banii indexați de la Banca de Economii?

Unde urmează să mă adresez pentru a primi îndemnizațiile sociale (pensia) sau alte prestații sociale?

Cum pot perfecta un abonament la ziare, reviste și cărți?

Ce se întâmplă cu trimiterile poștale care nu au fost distribuite?

Pentru cât timp se depozitează în unitatea poștală trimiterea neridicată?