Poșta Moldovei - modernizăm și digitalizăm serviciile pentru a fi competitivi pe piață

Știre

11 August 2023

Poșta Moldovei continuă să întreprindă toate măsurile pentru a atinge cel mai ambițios obiectiv propus, modernizarea întreprinderii prin tehnologizarea și digitalizarea proceselor, astfel încât să presteze servicii poștale și financiare de calitate, sigure din punct de vedere a protecției datelor, dar și să îmbunătățească condițiile de muncă ale angajaților, pentru a fi competitivi pe piață.
Experiența din ultimii doi ani ne arată că este posibil să obținem rezultate. Amintim, că în anul 2022 Poșta Moldovei a inițiat procesul de optimizare a rețelei poștale, care conjugat cu optimizarea și tehnologizarea proceselor, stabilirea parteneriatelor, inclusiv cu entități de peste hotare, a condus la un rezultat modest, dar pozitiv – în primele 6 luni din anul 2023 a înregistrat profit de 12,6 milioane lei. Totodată, am reușit să majorăm salariile angajaților din oficiile poștale și subdiviziunile de producție cu aproximativ 20%-30%.
Potențialul uman este primordial pentru întreprindere, dar în egală măsură și investițiile financiare, având în vedere că suntem cel mai mare operator poștal din țară, cu peste 1100 de oficii poștale pe tot teritoriul țării și cu peste 4000 de angajați, iar infrastructura IT incorporează mii de calculatoare.
Achizițiile din domeniul IT sunt o normalitate pentru întreprindere, totuși, în ultimii ani, constrângerile financiare au limitat investițiile noastre în acest segment crucial.
În acest an ne propunem să organizăm câteva proceduri de achiziție care țin de domeniul IT, bineînțeles, cu respectarea prevederilor legale privind transparența, concurența, coordonarea cu Agenția de Guvernare Electronică (la recomandarea instituției în grupul de lucru sunt incluși și reprezentanți ai AGE).
Soft-ul de antivirus a fost achiziționat și anterior, fiind o condiție obligatorie impusă de Banca Națională a Moldovei la eliberarea licenței. Alte proceduri sunt inițiate pentru a dezvolta unele module deja existente sau implementarea unor noi, cu scopul de a ne alinia la bunele practici ale operatorilor poștali din țările membre ale Uniunii Poștale Universale, precum și ale prestatorilor de servicii poștale și financiare privați.
Salutăm faptul că subiectul licitației pentru modernizarea tehnologică a Poștei Moldovei este discutat în spațiul public. Această atenție contribuie la o participare mai largă din partea operatorilor economici interesați, urmare a cărui fapt, Poșta Moldovei poate beneficia de cele mai bune prețuri.
Ne bucurăm că există interes vis-a-vis de activitatea Poștei Moldovei și dorim să amintim că întreprinderea prestează un spectru larg de servicii precum curierat, livrări de colete în țară și peste hotare, transferuri de bani prin sistemele internaționale, iar recent am lansat aplicația de transferuri bănești PostalPAY - care oferă posibilitatea de a transfera bani de peste hotare în orice oficiu poștal din Republica Moldova.
Vrem să fim competitivi pe piața locală și internațională, să dezvoltăm întreprinderea Poșta Moldovei la standardele europene, iar pentru a atinge acest scop, vom continua să investim în echipa noastră și să creăm condiții moderne de lucru, să dezvoltăm infrastructura.
Fiecare client care beneficiază de serviciile Poștei Moldovei contribuie la dezvoltarea acestei întreprinderi legendare.
Vă așteptăm cu drag la noi!
Serviciul de presă
(022) 251-277

Poșta Moldovei - modernizăm și digitalizăm serviciile pentru a fi competitivi pe piață

Știre

11 August 2023

Poșta Moldovei continuă să întreprindă toate măsurile pentru a atinge cel mai ambițios obiectiv propus, modernizarea întreprinderii prin tehnologizarea și digitalizarea proceselor, astfel încât să presteze servicii poștale și financiare de calitate, sigure din punct de vedere a protecției datelor, dar și să îmbunătățească condițiile de muncă ale angajaților, pentru a fi competitivi pe piață.
Experiența din ultimii doi ani ne arată că este posibil să obținem rezultate. Amintim, că în anul 2022 Poșta Moldovei a inițiat procesul de optimizare a rețelei poștale, care conjugat cu optimizarea și tehnologizarea proceselor, stabilirea parteneriatelor, inclusiv cu entități de peste hotare, a condus la un rezultat modest, dar pozitiv – în primele 6 luni din anul 2023 a înregistrat profit de 12,6 milioane lei. Totodată, am reușit să majorăm salariile angajaților din oficiile poștale și subdiviziunile de producție cu aproximativ 20%-30%.
Potențialul uman este primordial pentru întreprindere, dar în egală măsură și investițiile financiare, având în vedere că suntem cel mai mare operator poștal din țară, cu peste 1100 de oficii poștale pe tot teritoriul țării și cu peste 4000 de angajați, iar infrastructura IT incorporează mii de calculatoare.
Achizițiile din domeniul IT sunt o normalitate pentru întreprindere, totuși, în ultimii ani, constrângerile financiare au limitat investițiile noastre în acest segment crucial.
În acest an ne propunem să organizăm câteva proceduri de achiziție care țin de domeniul IT, bineînțeles, cu respectarea prevederilor legale privind transparența, concurența, coordonarea cu Agenția de Guvernare Electronică (la recomandarea instituției în grupul de lucru sunt incluși și reprezentanți ai AGE).
Soft-ul de antivirus a fost achiziționat și anterior, fiind o condiție obligatorie impusă de Banca Națională a Moldovei la eliberarea licenței. Alte proceduri sunt inițiate pentru a dezvolta unele module deja existente sau implementarea unor noi, cu scopul de a ne alinia la bunele practici ale operatorilor poștali din țările membre ale Uniunii Poștale Universale, precum și ale prestatorilor de servicii poștale și financiare privați.
Salutăm faptul că subiectul licitației pentru modernizarea tehnologică a Poștei Moldovei este discutat în spațiul public. Această atenție contribuie la o participare mai largă din partea operatorilor economici interesați, urmare a cărui fapt, Poșta Moldovei poate beneficia de cele mai bune prețuri.
Ne bucurăm că există interes vis-a-vis de activitatea Poștei Moldovei și dorim să amintim că întreprinderea prestează un spectru larg de servicii precum curierat, livrări de colete în țară și peste hotare, transferuri de bani prin sistemele internaționale, iar recent am lansat aplicația de transferuri bănești PostalPAY - care oferă posibilitatea de a transfera bani de peste hotare în orice oficiu poștal din Republica Moldova.
Vrem să fim competitivi pe piața locală și internațională, să dezvoltăm întreprinderea Poșta Moldovei la standardele europene, iar pentru a atinge acest scop, vom continua să investim în echipa noastră și să creăm condiții moderne de lucru, să dezvoltăm infrastructura.
Fiecare client care beneficiază de serviciile Poștei Moldovei contribuie la dezvoltarea acestei întreprinderi legendare.
Vă așteptăm cu drag la noi!
Serviciul de presă
(022) 251-277