Reclamații și petiții
Petiție
Recepționarea, examinarea și soluționarea petițiilor se efectiează în conformitate cu următoarele acte:
- Hotărârea de Guvern nr. 1457 din 30.12.2016 pentru aprobarea Regulilor privind prestarea serviciilor poştale.
- Procedura de examinare a reclamațiilor utilizatorilor în cadrul Î.S. ”Poșta Moldovei”, aprobată prin ordinul Î.S. ”Poșta Moldovei nr. 317 din 25.07.2022
Termenul de examinare a petiției constituie 30 de zile din momentul înregistrării acesteia și, în cazuri speciale, poate fi prelungit cu cel mult 30 de zile lucrătoare.
- Î.S. ”Poșta Moldovei” respectă securitatea informației furnizate de către client, cât și a datelor cu caracter personal, în baza Legii privind protecţia datelor cu caracter personal Nr. 133 din 08.07.2011;
- utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru datele prezentate;
- în cazul în care datele privind expedierea se vor dovedi a fi greșite sau false, furnizarea informației solicitate va deveni imposibilă;
- câmpurile blancului petiționar marcate cu steluță (*) sunt obligatorii.
Pentru a depune o petiție on-line, completați câmpurile formularului de mai jos.