Reclamații și petiții
Reclamație internă
Recepționarea, examinarea și soluționarea reclamațiilor interne se efectuează în conformitate cu următoarele acte:
- Legea comunicaţiilor poştale nr. 36 din 17.03.2016.
- Hotărârea de Guvern nr. 1457 din 30.12.2016 pentru aprobarea Regulilor privind prestarea serviciilor poştale.
- Procedura de examinare a reclamațiilor utilizatorilor în cadrul Î.S. ”Poșta Moldovei”, aprobată prin ordinul Î.S. ”Poșta Moldovei nr. 317 din 25.07.2022
Utilizatorul poate adresa furnizorului de serviciu poştal universal reclamaţii prealabile pentru trimiterile poştale interne, în termen de 6 luni. Termenul se calculează de la data depunerii trimiterii poştale.
Termenul de examinare a reclamației interne durează 30 de zile din momentul înregistrării acesteia și poate fi prelungit cu cel mult 30 de zile lucrătoare.
- Î.S. ”Poșta Moldovei” respectă securitatea informației furnizate de către client, cât și a datelor cu caracter personal, în baza Legii privind protecţia datelor cu caracter personal Nr. 133 din 08.07.2011;
- utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru datele prezentate;
- în cazul în care datele expedierii se vor dovedi a fi greșite sau false, furnizarea informației solicitate va deveni imposibilă;
- câmpurile blancului reclamației marcate cu steluță (*) sunt obligatorii.
Pentru completarea blancului reclamației interne veți avea nevoie de numărul trimiterii, compus din 14 caractere, care începe cu marcajul "D" și finalizează cu unul dintre marcajele "RR", "CC" ,"AS" sau "AR".La reclamație, se anexează, în mod obligatoriu, copia bonului de plată și, după caz, copia borderoului eliberat de unitatea poștală la depunerea trimiterii. Reclamațiile, la care nu vor anexate copiile bonurilor de plată, nu vor fi examinate.
Pentru a depune o reclamație privind calitatea serviciului de expediere/primire a trimiterii dumneavoastră poștale în limitele Republicii Moldova, completați câmpurile formularului de mai jos.